tisdag 10 februari 2009

Det snöar

Ja det är sant! Det snöar... Usch nä fy! Jag hade ju fått lite vårkänslor nu...
När jag kom hem så såg jag ut som en snögubbe för allt hade lagt sig, tänk er Edward Cullen i en snö storm^^
Jag var ju och frågade på Pressbyrån idag om sommarjobb, men dem hade tydligen fullt. Usch jag blir så arg på mig själv då, varför tog jag inte tummen ur bakdelen och gick dit tidigare. Det kan man undra^^
Jag får väl skriva ett CV och gå och lämna det till så många som möjligt, det borde ju vara någon som nappar, eller hoppas att någon gör det.
Imorn har vi hälsodag i skolan, vilket låter väldigt roligt på så sätt att vi börjar en halvtimme senare och att vi får frukost i skolan :D låter inte det mysigt?? Sen så kommer vi få gå på föreläsningar och göra lite annat som har med hälsan och göra...
Så, inga läxor tills imorn, men det betyder inte att jag inte ska plugga, för det måste jag iaf. Vi har ett viktigt kemi prov på fredag och andra läxor ovan på det.

ha det bra så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar