onsdag 11 februari 2009

Hälso dag

Temat idag var hälsa. Vilket var ganska intressant, vi fick frukost i skolan! :O Jätte gott var det, jag drack en massa smoothies och åt ett macka med en massa faktiskt goda grönsaker. Bara för att det ska vara en sån chillpill dag så ska ju jag så klart få ont i huvudet :(
Men iaf, efter frukosten så gick vi på en föreläsning med United Sisters. Den föreläsningen tyckte jag var ganska nyttig, jag tänkte väldigt mycket under den föreläsningen^^ Vi fick i läxa av dem att fråga någon man känner om dem kan säga tre saker som jag är bra på, men hur skumt känns inte det?? Fast det är säkert nyttigt för ens självkänsla...
Vi körde en lek oxå, där vi skulle avsluta en mening som hon läsa upp, tror ni inte jag får "Min kropp är..." så skulle jag fortsätta den. Hela grejen gick ut på att typ inte vara negativ men jag kom verkligen inte på något så jag bara "Min kropp är bra, den funkar iaf" *båda tummarna upp* Hahaha!
Sen så såg vi en hemsk film om rattfylleri och gick en tipsrunda.
Siste men absolut INTE minst så dansade vi magdans! HAHAHA!! ojojoj! Jag? dansa magdans?? vilken syn^^
Fast det var ganska kul.

Det är många osm fyller år nu såhär års. och idag fyller min kära, KÄRA vän Susanna år

GRATTIS SUSANNA PÅ 17 ÅRS DAGEN!!!<33

och GRATTIS TAYLOR LAUTNER SOM OXÅ FYLLER 17 ÅR IDAG!

Nu ska jag göra läxor, vi hörs!
nu

1 kommentar:

  1. Hahaha, inser du att du skrev att din kropp "fuckar iaf" xD
    Och tacktack för grattiset och kakorna och ja...för att du är du Anna <3

    SvaraRadera