fredag 6 februari 2009

Fredag..

Jag skrev inte så mycket idag, men jag hade lite mycket att göra...
Har precis snackat lite med Alleballe, som egentligen skulle ha kommit idag men som blev sjuk så hon kunde inte komma :( buuhuu! Men istället så ska jag komma till henne på mitt sportlov, vi har inte sportlov samtidigt men va fasen gör det, jag måste ändå öva inför samhällsprovet så det tänkte jag göra medan hon va i skolan. Ska bli skönt att komma ifrån Höllviken oxå.
Idag hade man slutprov i matte så vi hade typ 4 timmar prov idag, om jag inte får MVG så ska jag sluta på natur och satsa så mkt mer på musiken! Matte är mitt starkaste ämne och om jag inte ens får MVG i matte A så ja... Jag vet att det inte är bra att ha för hög press på sig själv, men ibland är det svårt.
Slutpratat om det, idag blir det kulkul hemma hos Susanna :D Så jag måste nog hoppa in i duschen nu. Hilda kommer lite senare så ska vi fixa oss tillsammans, och jag har värsta idéen på en frisyr som jag vill göra på Hilda, får se om hon går med på det bara^^
Har ingenting fint att ha på mig ikväll, men vi ska nog få ihop nåt ändå.
Jag tänkte ta lite bilder som jag kan lägga upp senare^^
Jag tycker själv att det är roligare att läsa bloggar med lite bilder.
Ja just det, jag var ju inne på musikbörsen idag med Hilda, hittade en superbillig gitarr där som jag tänkte skaffa i framtiden. Behöver inte ha någon fin gitarr egentligen eftersom jag inte spelar gitarr så, kan bara några ackord och sitta och plocka lite men jag tänkte ha den att leka lite med.
Den jag egentligen vill ha var sjuuuuktfin och suuuuuperdyr. Den var typ lite gammelrosa och bara allmänt charmig *drömmer mig bort*. Tittade lite på förstärkare till min elfiol oxå. Vill bara ha en liten som jag kan ha här i mitt lilla rum, men så klart så fanns det inga prislappar på dem så jag kunde inte se vad dem kostade och jag pallade inte fråga ^^ Så jag får väl skylla mig själv egentligen :P
Nä nu måste jag hoppa in i duschen!
Lägger upp dagens låt oxå sen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar