måndag 2 februari 2009

Efter Orkestern

Hemma efter orkestern. Man blir alltid mycket gladare efter att ha spelat lite :D
Vi började spela på Eine kleine Nachtmusik. hahaha, eftersom leif var sjuk så var hans son orkester ledare idag, och när vi började spela på den så lät det förjävligt^^. En blanding av ambulanssyrener och en katt som blir strypt. Men Leifs son vågade inte riktigt säga att det lät hur dåligt som helst så han bara: Jaa... Men det kommer bli bra... *tveksam blick* HAHAHA!
Fast sen så blev det ju faktiskt bättre, även om iaf jag behöver öva lite mer^^.
Men vi var lika glada för det, vi får ju iaf spela :D
En annan sak som gjorde mig lite gladare idag var att mamma gått med på att betala klippning och färgning, så snart så!! BYE BYE UTVÄXT!!
så nu ska jag gå och lägga mig iaf lite gladare :D
Så himla trött...

Gonatt mina små gnubarn :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar