måndag 2 februari 2009

Kall...

Usch vad det ska blåsa då! Jag fryser som en liten apa här. Är nog lika kalla som Edward Cullen nu^^ kanske inte riktigt.
Men nu är jag iaf hemma, i vanliga fall brukar jag inte tycka att Måndagar är så jobbiga mer än att det är ju Måndag, men idag gick allt verkligen jätte segt... Hade ju franskprov idag, gick väl inte nån vidare. Failade som vanligt på frågorna om texten. Resten gick väl... comsi comsa.
Jag missade mitt samtal med mina lärare eftersom jag var sjuk, vilket inte var så bra. Det känns som om det hade varit bra, bra att veta vart man ligger och vad man ska göra bättre. För just nu känns det som om jag bar är liksom, det hade varit skönt att veta vad man ska göra som motivation till att plugga i huvudtaget.
Jag har iaf inga läxor tills imorn :D så även om jag egentligen kanske ska öva inför slutprovet i matte som vi har på fredag så tycker jag att jag kan få sova lite först och kanske, KANSKE övar på matten efter orkestern.
Vi hörs kanske senare ikväll :)
Bajbajs!

1 kommentar:

  1. Hej hej!! Såklart du får länka till min blogg:D

    /Clara aka Emmett's Angel

    SvaraRadera