tisdag 17 februari 2009

VILKEN DAG!!

Gud vilken härlig dag!
Som sagt så var jag ju på th fan träff, den va väl sisådär... Dem flesta sprang bara runt och höll på, det pallade inte jag. Men jag, Sandra och Michelle hade lika kul för det^^ Vi gick bla. runt och dansade lite shakira moves^^ "let me see you move like you come from colombia" *står där och vickar på våra stela höfter* XD sen så stog jag och Sandra och skrämde lite fiskar, haha!

SEN VAR DET DAGS FÖR MANDO DIAO!!
Grymt bra!! Jag Johanna och Josefine samlade ihop lite pengar så att vi kunde köpa deras album och få en autograf. WOHOO!! Jag ska lätt se dem när dem kommer till Lund, eller om jag åker upp till Alleballe och ser dem på Annexet. Jag får se hur jag gör, eftersom den i lund är på en torsdag.

Just nu håller jag på att fixa ihop en liten video ifrån "giget" med bilder och videosnuttar.
Lägger upp det senare^^

1 kommentar: