onsdag 28 januari 2009

ATJOOO!!

Bläää! nu låter jag som en uppstoppad gnu. Kommer nog inte kunna gå till skolan imorn heller.
Jag är borta en dag och helt plötsligt så ska alla flytta ifrån mig, oss. Susanna stannar iaf kvar.
Alla jag älskar ska alltid flytta. Pappa, Alexandra och nu Hilda, My och Filippa ska tydligen byta skola....
För att byta till något mer roande.
Idag är jag tydligen en liten fisk, un petit poison. Iaf enligt Alle :) Kommer inte ihåg anledningen dock, men det var kul.
Nu blev detta lite flummigt, men jag får skylla på min sjukdom.
Hoppas ni mår bättre!

Tjing tjong, en flodhäst med tampong!

2 kommentarer:

  1. kommer inte kunna flytta, med tanke på att pappa dödar mig varje gång ens nämner det :'(

    SvaraRadera
  2. Bli frisk snart din uppstoppade gnu. Jag vet inte vad det är med alla här, men det stämmer nog som du sa med den djupa depressionen. Den har nått oss. Jag stannar iaf alltid kvar. Och var snäll och´krya på dig nu!! Puss :)

    SvaraRadera