lördag 24 januari 2009

*vissel**vissel*

Godmiddag mina kära!
Idag vaknade jag inte så sent som jag trodde att jag skulle, vilket var väldigt skönt! Även om jag är mer en nattmänniska än en morgonmänniska så hatar jag att sova för länge. Hela dagen försvinner ju, och man känner sig seg och äcklig. Eller jag gör det iaf^^. Fast nu är det så att även om jag gick upp i tid och tänkte att jag verkligen skulle ta vara på dagen, så sitter jag här fortfarande i bara t-shirt och trosor och känner mig jätte ofräsch.... (fast min t-shirt e riktigt cool, en somjag och alleballe själva gjort^^) För vad tror ni inte händer när jag hoppar glatt in i duschen? DET FINNS INGET VATTEN!!! Så klart så ska dem som äger vår lägenhet stänga av vattnet idag pga en läcka. Dett föstörde hela min glada inställning till dagen så jag gick tillbaka till min säng och läste i min bok.
Nu när jag ändå sitter och klagar så kan jag väl fortsätta med det. Jag stör mig som fasiken på min enormt fula utväxt! JAG VILL FÄRGA MITT HÅR NU!! och klippa det för den delen. Men såklart så har man inga pengar för att gå till frisören till. Men det löser sig säkert...
"jaa det gör det alltid, ja det fixar sig tillslut!"

Vi hörs senare idag! :)

1 kommentar:

  1. Åh vad jobbigt, vi är bara tre personer i min familj men ändå så lyckas vattnet alltid ta slut när just jag ska ducha, frustrerande. Och för att svara på din fråga i min blogg, ja självklart får du länka <3

    SvaraRadera