söndag 18 januari 2009

Hemma...

Nu e jag hemma :D Eller jag har ju varit hemma ett tag...
Jag har haft så jävla kul! Det enda som gjorde mig deppig nu när jag kom hem förutom skolan är att jag fick beslutsångest.
Jag hade så GÄRNA velat satsa mycket mer på musiken och skita i att utbilda mig till läkare eller civilingengör, att eftergymnasiet söka till någon musikhögskola.
Men jag tror knappast jag kommer komma någonvart om jag gör det, det kommer sluta med att jag jobbar på ica eller nåt, inte för att det är dåligt men jag hade verkligen inte kunnat se mig sitta där i kassan som 50 åring, inte något i mitt intresse...
Jag får försöka komma på nåt helt enkelt^^
Jag har tyvärr inga bilder ifrån lägret :( ATTANS!! varför ska min kamera va så klyddig...
Jag måste iaf berätta om när vi såg en kille i huset mittemot, han stog där vid sitt fönster och dansade loss, VERKLIGEN dansade loss, han gjorde piruetter och skakade på rumpan och slängde med huvudet. XD det va väldigt roande, men sen såg han oss stå där och skratta i andra fönstret, då slutade han.
Nu ska jag bara lägga upp dagens låt och sen sova :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar