tisdag 6 januari 2009

Bilder från idag :)


Denna temuggen är den coolaste temugg jag sett på länge :D
Det va ju klart att jag var tvungen att dricka ur den, hihi


Sen så lyssnade vi lite på Hildas EXTREMT vackra röst.
Jag måste spela in någon dag så att jag kan lägga upp det här.
(jag kommer göra det även om du inte vill Hilda :D)


Här sitter Susanna och Filippa.
Trots att Filippa är FOTOMODELL så gömde hon sig bakom blommorna, fyfy!^^


Och här har vi Guss VÄRLDENS sötaste lilla hund!
Delar sin första plats med Rufus, Hugo och Sally^^


Titta bara!


Här har vi Susanna :D
Det där skåpet var FYLLT med SHE*SSE mkt godis.


Efter att ha klättrat lite i köket efter godiset som var väldigt högt upp :P
så fick Susanna sin choklad :D
Vi andra var ganska snabba på att haka på (A)

Dem här bilderna var tagna med mobilkameran, det är därför kvaliten suger... och bilderna ville inte vända på sig här, BAJS!

1 kommentar:

  1. Haha, snygga bilder från en härlig dag. Särskilt muggen ^-^ Imorgon börjar skolan :(:(

    SvaraRadera