tisdag 6 januari 2009

Hemma

Nu e jag hemma igen, eller ja... jag har varit hemma ett tag men har pratat med Alleballe i telefon :)
Jag hade det jätte mysigt idag hemma hos Susanna, vi fikade och snackade en massa. Tyvärr så var Hilda tvungen att stick atidigare för att ta hand om hästen.
Min pappa fixade min kamera på mobilen så nu kan jag fota igen, YEEHOO!! Kvaliteten e ju en annan sak...
Mina batterier i kamran e slut, och jag har inte köpt nya. Kommer nog köpa laddningsbara, pallar inte springa varannan dag och köpa batterier (min kamera tar väldigt mkt på batterierna av nån skum anledning).

Hahaha!! kollade igenom min bilddagbok, och hittade en väldigt rolig konversation som jag lagt upp, mellan min kompis alle och en helt okänd person på MSN XD

MSN:
alexandra: hej
kubanutiminsjäl:hej
alexandra: e du från kuba?
kubanutiminsjäl: nej
kubanutiminsjäl: är du?
alexandra: nej

hahaha!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar