söndag 11 januari 2009

Snart Snart SNART!!

YAAAAY!!!
Twilight kommer ut på dvd den 21 mars! eller i USA iaf.
Vet inte när den kommer ut i sverige, men jag tror jag kommer köpa den ifrån amazon eller nåt eftersom min pappa ändå brukar köpa grejs där.
Det blir ju en perfekt födelsedagspresent :D Nu när man ändå tänkte ha twilight tema på sin födelsedag. Och vet ni??....
JAG FYLLER ÅR SAMMA DAG SOM KRISTEN STEWART!!
Coolt va??! haha XD
Jag är en riktig cooling, jag vet det redan! (or not XD)
Nu måste jag göra en massa läxor. (Har inte börjat med dem än eftersom jag satt och tittade på lets dance, haha, men jag var ju tvungen att se blondinbella och kitty, älskar kitty hon e superskön)
Men jag lovar att blogga lite senare.

Ha det bra i lingonskogen!

EDIT: Jag glömde ju att säga att Kitty faktiskt vinkat till mig och Amelie när hon va med i Musikhjälpen :D:D hahaha minnen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar