torsdag 15 januari 2009

Take me down to the paradise city...

... where the GIRLS are green, and the GRASS is Pretty! :D
Nu har jag ju inte bloggat på hela veckan känns det som, FY PÅ MIG!
Men jag har haft grymt mycket i skolan och typ inte sovit något så jag är ganska trött, och det "sorgliga" är att jag inte kommer kunna blogga i helgen heller eftersom man ska på läger med orkestern.
Men iaf, Igår var man på teater med skolan, och den ÄGDE!
Vi såg Morden i Midlands på intiman i malmö. Skådespelarna var helt sjukt bra.
Jag kommer inte på något att skriva för jag är så trött.
JAVISST JA!! Jag fick ju Eclips och Breaking Dawn hem i brevlådan i Tisdags, woohoo!
Och sen så kommer alleballe troligtvis hem till mig på fredag :D inte imorn men nästa fredag.
Gud vad jag längtar!
Saknar Dig BAlle!!<33
Idag var Susanna sjuk, Du får krya på dig!<3 Du ska veta att vi tänker på dig :)
Och Amelie?? är det okej om jag lägger upp några bilder med dig på här?? Bland annat dårå ^^

Nu börjar jag flumma ^^ska nog dricka något och sedan stoppa min ipod i öronen och förtsätta läsa *überglad*

1 kommentar: