söndag 25 januari 2009

Godmorgon!

Nä usch! Jag visste att något var fel med mig.
Imorse vaknade jag upp med världens halsont, inte roligt! Och jag som skulle fota idag med Susanna och Filippa :( Jag som hade längtat....
Ajja, Show must go on! ^^
Nu när man är sjuk så kan man ju be sin mamma att köpa en tidning kanske, kanske en viss Frida tidning där både bilder ifrån th:s fanparty och lite mumsiga artiklar om Robert Pattinson (A)
Sen så tycker jag mamma kan kompletera med någon annan tidning som man kan läsa liite mer i, gillar egentligen inte Frida så mkt...
Nu ska jag se om jag får ner någon frukost, iaf lite te :D
För se om jag skriver nåt senare idag, inte för att det kommer hända så mkt i mitt liv, kommer nog bara slöa framför en film eller nåt. Fast man vet ju alldrig!

Puss på er så länge! :*

2 kommentarer:

  1. deeeen tidningen ska jag låna (och kopiera^^) <3

    SvaraRadera
  2. Gör så! haha^^Men det är en, enligt mig ganska het poster på ROBBAN , hahahah! så om jag vore dig så hade jag nog köpt den oxå^

    SvaraRadera