lördag 10 januari 2009

Förlåt!

Igår skrev jag inget här i bloggen. USCH! Fy på mig^^inte för att jag tror att det e så många osm bryr sig haha :)
Men igår så gjorde jag allt det jag skrev att jag skulle göra. Efter skolan så gick jag och Hilda till Fiolbyggare Nilsson och jag köpte allt det jag behövde. Sen så tog vi bussen till centralen där jag sedan var tvungen att springa till min nästa buss, så där sprang jag som en galning med två fiolväskor och en ryggsäck haha! Jag såg nog ganska rolig ut^^ Men jag hann ju iaf med!
När jag kom hem så ringde alleballe så medans jag snackade med henne så åt jag lite müsli med vanilj yoguhrt (kan inte stava till yoguhrt^^) Sen var jag tvungen att sticka igen, jag och Hilda skulle ju se TWILIGHT!!! tredje gången för mig och ännu bättre!! Folk undrar varför jag inte bara laddar ner den, men va fasen Kvaliteten som ligger ute är ju super dålig, inte riktigt samma sak helt enkelt^^. Men iaf, när jag skulle till bussen som gick mot malmö igen så skulle jag köpa lite godis innan. När jag står vid kassan och ska betala så ska ju kassörskan så klart känna den personen som står framför mig och dem börjar babbla på där, och jag bara WTF!! JAG HAR FAKTISKT EN BUSS ATT HINNA MED!! eller asså jag sa ju inte det, jag tänkte det bara (A)
Men jag menar, så kan man väl inte göra?? inte det väldigt dålig stil, så ska jag stå där och lyssna på deras snack.
När jag betalat så blev det lite springande där med. Nu när jag tänker efter så e det ju ganska bra att va lite seg, för det e ju bara bra att jag får röra mig haha XD
Sen så mötte jag upp Hilda på centralen igen och vi såg twilight :D:D
Vi satt och sjöng med i alla låtar och skrek, STEPHENIE MEYER! när hon kom upp på duken^^
Fast det var inte bara vi som var galna twilightfans, vilket va tur för annars så hade nog folk blivit lite sura.
Sen så när vi skulle gå på bussen så var där en full man i 65 års åldern som faktikst var ganska roande. I början så var jag lite skeptisk men sen så när jag märkte att han inte gjorde nåt så var det chill^^ Han frågade mig och Hilda om vi skulle ut och dansa ikväll, när han skulle in kom han intrillande och bara TJEEENA!! Hur ÄÄEERR DEEIIT?? XD ajja^^
Vi åkte sedan hem till mig och Hilda sov över här, myspys! Massa twilight prat^^
Alleballe och jag har börjat planera när vi ska träffas, VI MÅSTE TRÄFFAS SNART!!
Nu tänkte jag lägga upp lite random bilder som kompensation för att jag inte skrev något igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar