fredag 30 januari 2009

Hela världen är så underbar om man är korkad tom och glad


Nä nu ska jag ta och lägga mig. Har lite ont i huvet efter allt läsande, sittande framför datan och nu tv:n. Imorn ska jag antagligen sitta och göra läxor hela dagen... USCH!
En sak sm gjrde mig glad idag var att jag såg ett par skor jag vill ha i en tidning, ett par som jag provade inne på HM och dem satt skitbra, gjorde så att mina fötter så söta och små ut, men när jag kommer dit och ska köpa dem så är dem såklart slut. Men eftersom jag såg dem i tidningen så borde dem ju fortfarande finnas, så jag får väl bege mig ut på skojakt^^
Men ni får sova sött! Dröm om mig :D
Så hörs vi säkert imorn!

1 kommentar:

  1. Världens sötaste glada...ja, vad är det för nåt? Ser lite ut som en isbjörn ^-^

    Mår du bättre nu? :)

    SvaraRadera