måndag 12 januari 2009

Migrän :(

Nä usch! När klockan ringde 05.30 idag och jag reste mig upp så ångrade jag det ganska snabbt. Det kändet som om jag hade en bomb i huvudet.
Igår kväll kände jag mig konstig och jag började se suddigt, precis så som jag alltid känner innan migränen bryter ut men jag tänkte att det skulle gå över om jag bara sov... Men så var det ju inte.
Varför ska jag alltid ärva alla dåliga saker från mina föräldrar och varför ska jag få det nu när jag har en massa prov att öva på och en massa uppsatser att skriva.
Nu ska jag nog gå ner och ta en till alvedon.
Jag kommer nog inte skriva något mer idag, det är juinte så jätte bra att sitta framför datorn när man har ont i huvudet i huvudtaget^^

Tjing tjong, smurf i ballong!

2 kommentarer:

  1. Stackars, stackars Anna :( Krya på dig ^-^

    SvaraRadera
  2. http://www.djurensratt.se/portal/page?_pageid=33,7220249&_dad=portal&_schema=PORTAL

    skriv på nu anna :]]

    krya på dig!

    SvaraRadera