lördag 31 januari 2009

Läxor, läxor och åter läxor...

Idag kommer antagligen HELA dagen gå åt till läxor... bara för att jag har mycket läxor att göra så ska jag såklart sova aplänge.
Egentligen har vi väl inte så mycket läxor att göra men eftersom vi har Franska prov på måndag så tänkte jag att för en gång skull inte bara öva dagen före, och alldrig klara frågorna OM texterna vi läst. Denna gången vill jag iaf få MVG- på provet, även om jag tror att jag är ganska körd...
Sen så tänkte jag göra dem läxorna vi redan fått för nästa vecka, och inte göra dem morgonen samma dag. På så sätt kanske jag blir lite gladare i skolan om jag får sova ut mer. Fast jag håller fortfarande på att den dagen man har prov så ska man gå upp lite tidigare göra sig iordning och sedan kolla igenom det man ska ha prov på en gång till för att få in detaljer, Det brukar funka för mig, iaf tidigare...
Aja nu ska jag ta en varm dusch och duscha av all sjukdom. Sen sätta på musik och göra läxor.... GNUUU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar