fredag 23 januari 2009

*SNARRRRRK*

Hej hopp, en häst i galopp!
Nu har jag precis ätit. Det var riktigt gott för jag var vrålhungrig!
Idag så börade jag skolan 10.50 så det var ganska chill :) Och dessutom så var min mams snäll och körde mig till skolan, så istället för att behöva åka en timme innan så kunde mamma köra mig på en halvtimme.
Jag slutade klockan 14.20, guud vad jag älskar fredagar! ^^
Efter skolan så åkte jag in till stan med amelie och charlotte. Jag och Charlotte skulle kika in på Stuk eftersom dem har en massa jeans för bara 199 kr! Men som vanligt så hittade jag inga, iaf inga i min storlek :( Men sen så gick jag in på Zara för dem hade 50% rabatt på väldigt mycket, och gissa vad jag hittade?? Ett par gråa jeans för 79 SPÄNN! det va sjukt, och eftersom jag hade pengar över så köpte jag en jätte söt tröja också :D
På söndag så ska jag följa med Susanna och Filippa och vi ska fota, weehoo! Jag måste fixa batterier till min kamera imon så att jag kan ta lite bilder, jag med. Susanna och jag kommer att vara bakom kameran(kamerorna) och Filippa framför. Så nu får du visa vad du går för Filippa!
haha, inte för att jag tvivlar på dina modell kunskaper!
Nä, nu är jag jätte trött så jag ska nog lägga mig och läsa Eclipse, nu när man har tid...

Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar