fredag 30 januari 2009

Sicko ^^

Hej hej i lingonskogen!
Jag skrev inget här igår, förlåt, men jag sov hela dagen.
Nu har febern gått ner lite men jag mår fortfarande skit, det känns som om jag varit sjuk i evigheter, pallar verkligen inte det längre!!
Men man ska ju se det från den positiva sidan, det är tur att jag är sjuk nu och inte nästa vecka då det är både fest hos Susanna och Alle kommer :)<3 plus dem lite tråkiga grejjerna som franska och matte SLUTprov. Om jag hade missat dem och sedan gjort dem efter så hade jag bara kunnat få G på dem. Det vill man ju inte :D
När jag vaknade idag, av att jag inte kunde andas genom näsan (igen), så längtade jag så OTRRRRROLIGT mycket efter Stockholm. Vi ska dit med skolan, och jag tror det kommer bli riktigt kul eftersom vi även är en skithärlig klass. Fast jag hoppas att jag kan komma dit tidigare, Kristiflygare eller vad säger du BAlle??
Nu ska jag gå och göra mig själv lite te och en knäckemacka. Det var ju så länge sedan jag åt knäckebröd, senast Tisdag.... :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar