lördag 3 januari 2009

Bilder ifrån Norge :)


Idag har man vart ute och gått i snön typ hela dagen.
Agnes tog sina skidor och satte fart i backarna här^^
Det såg ganska kul ut, eller egentligen ska jag inte säga något eftersom jag själv aldrig har åkt skidor (A) Men iaf, det var nästan ingen lutning alls på ett ställe, och Agnes skrek WOOHOO och satte stavarna under armarna och åkte "ner för". Det kanske inte låter så kul, men det såg väldigt roligt ut.
Jag tänkte lägga upp lite bilder som jag tagit här i Norge. Vet inte om det är så kul att titta på men ni som sett Twilight, kanske oxå kan se likheter med Forks^^





Okej, det blev inte så många, orkade inte copyrighta alla (A)

2 kommentarer:

  1. Tjenixen!! Shit, va fint du har gjort här! Och värsta fina bilder från Norge. Haha, gillade Agnes teckning av sven som transa^^ Jag saknar dig otroligt mycket!! Puss Alle

    SvaraRadera
  2. Åh, det är riktigt vackert ju :O Tänk vilka äventyr du var med om också ;) Klättra i berg (kullar?) och gå på trollhuvuden (bajs?)

    SvaraRadera