fredag 30 januari 2009

Buffalo Exchange

När jag har tråkigt så brukar jag sitta och googla mitt eget namn och andra personer jag känner. Jag kom på att min pappas enda kusin på frafars sida flyttade till amerika under det ljuva 70 talet då hon och hennes man var Hippies, jag har Hippie blod i mig trots allt^^. Dem har hälsat på oss här i sverige ett antal gånger när jag var liten men sen mamma och pappa skilde sig så har jag inte träffat dem.
Men nu var det inte det jag skulle berätta om. Jag sökte då på hennes namn Kerstin Block och det kom upp en massa resultat. Dem har tydligen en ganska stor klädes kedja, Buffalo exchange. Dem har över 30 affärer runt om i hela USA. Jag har fattat det som att det är en typ av secondhand, väldigt noga med vad dem tar in.
Jag tyckte det var skitcoolt^^ Fatta coolt om jag hade kunnat åka till USA och bo hos Kerstin och Spencer och jobba i någon av affärerna, det blir ju som en språkresa, släktträff, resa och erfarenheter i ett :D
Jag kollade in deras myspace också, där kan man se videos etc. tydligen så är det många kändisar som handlar där, eller iaf så hade rachel ray snackat om dem, och på myspace så är dem vän med Madonna, Alice cooper, THE KILLERS :O jimmy eat world etc.
Woohoo, fatta coolt ^^ Blev helt paff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar