tisdag 27 januari 2009

Bitchiga blickar!

Nu är jag hemma! Det är så skönt att få komma hem och bara slänga sig i sängen, och vila iaf en liten stund innan man ska göra läxor.
Egentligen slutade jag ganska tidigt idag men jag hängde på Susanna, Filippa och Hilda in till stan istället för att åka hem. Det slutade med att vi satt en och en halv timme på Burger King :)
Visste ni att Burger King på Gustav Adolfs Torg i malmö är sveriges första BK? Det ni^^
Sånna grejor kan jag få in i min lilla hjärna, men inte samhällskunskap, VARFÖR??!?
Men iaf, jag har upptäckt en hemsk sak om mig själv, eller egentligen var det inte jag som upptäckte det utan mina kära vänner... fast sen de sa det så kan jag inget annat att hålla med.
Tydligen när jag tittar på människor eller ja, egentligen vad som helst, så ger jag folk en bitchig blick. UTAN att alls mena det, helt omedvetet!
Snälla, omtänksamma lilla jag som inte vill annat än väl med folk. ^^
Är inte det hemskt? jag tittar ju bara....
Ja just det! Jag måste ju berätta om mitt mission completed. Idag var vi inne på Hansa kompaniet i malmö och vi skulle ner för en rulltrappa och jag har alltid velat gå i en rulltrappa i motsatt håll, liksom bara för att. Men jag har aldrig vågat. Men idag så gjorde jag och Filippa det, och gud vad jag skrattade!
Så nu kan jag checka av det på min lista av saker jag måste göra innan jag dör XD.

1 kommentar:

  1. Hm, om du får en bitchblick av någon vet du iaf varför - de svarar på din ;P
    Tack för att ni följde med på skoshopping idag, det var näjz(hihi).

    SvaraRadera