onsdag 28 januari 2009

Sjuk!

Usch nä! Jag kände på mig att jag skulle bli sjuk... Brukar alltid va sådär deppig då.
Så nu sitter jag här i sängen och har feber, ont i halsen och kan inte andas genom näsan.
Nää, blää man missar så jävla mycket när man är sjuk så det är nästan mindre jobbigt att gå i skolan än att stanna hemma, men eftersom min kära Hilda ska uppdatera mig med läxor etc så ska det väl funka. Och idag skulle vi ju presentera våra böcker på engelskan som vi läst, och det ville ju jag faktiskt, eftersom Susanna har Twilight, Filippa New Moon, Jag Eclipse och Hilda Breaking Dawn. Hoppas att dem bara förbereder någon presentation eller någon inlämnings uppgift som inte ska vara inne idag.
Nu ska jag gå och äta lite frukost, sen så ska jag väl lägga mig här i sängen igen och göra dem läxor vi redan har fått, så att jag har dem överstökade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar