torsdag 8 januari 2009

Tillbaka i skolan

Idag så började man skolan igen... Men det va ganska roligt ändå^^
Det var härligt att få träffa klassen igen:D ALLA är verkligen superhärliga :)
Men man var ganska slummig, hehe. Igår kväll kunde jag inte alls sova så jag somnade inte förrens vid 2 halv 3 och så skulle man upp klockan 05.30. Inte så roligt! Men jag var tydligen inte ensam om att va flummig (A)
Sen så höll jag på att missa bussen idag, jag sprang som en galning där med min feta ryggsäck.
Men jag hann! :D
Jag fick två klistermärken idag av michelle :D:D så jag pimpade min calculator ännu mer idag, så nu e den riktigt fin^^
När jag kom hem så åt jag och stack sedan direkt till min fiol lektion med Birgitta :D
Imorrn så ska jag till Fiolbyggaren Nilsson i limhamn och köpa två nya fodral till mina fioler, två fiolställ så att jag bara kan ställa ifrån mig dem, ett par extra Hartz och en extra stråke.
Snälla Hilda ska följa med, jag vågar inte gå själv haha! Sen så ska vi mysa runt på stan tror jag och kanske, KANSKE se på twilight :D Tredje gången gillt!!
Det kommer vara riktigt kul att se den igen nu när man vet så mycket mer så att man kan sitta och analysera etc^^
Sen så kommer vi nog åka hem till antingen Hilda eller mig, sitta och nörda twilight, se blondinbella på lets dance (jag tvingar dig hilda, att titta på det!)
Nu måste jag ringa Pappa, jag lovade att ringa efter fiollektionen och den slutade för mer än en timme sen, oups!^^
Ha det bra så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar