torsdag 22 januari 2009

Hipp HURRA!! För här kommer annapannorna!

Hejsvejs i lingonskogen!
Jag har precis kommit hem ifrån min fiollektion. Det gick väl sisådär idag, fick inte till tonerna i 5:te läget, så direkt när jag är klar med detta inlägg så ska jag ta och öva på det nu när jag har det färskt i minnet :P
Idag började min dag tidigt, jag tog bussen till skolan klockan 7. Inte kul kan jag ju säga då...^^
Jag och Susanna flummade som in i bomben idag :) fast det var bara roligt.
På kemin Idag så skulle vi kolla ph-värden på saker som man har själv hemma i huset, som tex, mjölk, citronsaft, päronsaft, olivolja, vinäger, fönsterputs, coca-cola, propplösning, brustabletter, te etc ^^När jag Amelie och Linda var klara så fick jag och amelie lust att leka riktiga kemister, haha! så vi blandade alla grejjer förutom dem riktigt starka, altså typ te, olivolja, vinäger, diskmedel, mjölk och päronsaft. Så där stog vi och blandade i småkolvar och lekte forskare^^Men det luktade faktiskt ganska gott till en början, och det smakar ju som det lukar, eller hur amelie?? haha! Fast sen så luktade det väl inte så frächt, inte när vi hällde i den gammla citronsaften... euw! ^^
Nu till något annat... JAG LÄNGTAR SOM FASIKEN TILLS DEN 6:E FEBRUARI! Fast ändå inte... vi ska ha slutprov i matte den dagen, men det gör fan ingenting! För AlleBalle kalsongskalle^^ska komma då! Plus att Susanna ska "fira" (A) sin födelsedag :D
Föresten Susanna jag har kommit på en till låt som mr D kan sjunga till mrs F, hahaha!
Nu måste jag öva på felan, men jag lägger in en dagens låt först.
Cya<3

1 kommentar:

  1. Himla synd att mr D är en j*vla idiot, annars hade den där låten varit perfekt :D Men varför känns det som att allt går helt dåligt nuförtiden? Bloody foam säger jag bara. Längta, längta till den 6:e!!

    SvaraRadera